Uniikkeja ratkaisuja ja toimivia toteutuksia.
Asiakkaan toiveiden ja tavoitteiden mukaan!

Amomatic

Asiakas: Amomatic Oy
Projekti valmistunut: joulukuu 2015

Pohjoismaiden suurimman asfalttiasemien valmistajan sivusto uudistettiin puhuttelemaan kansainvälistä asiakaskuntaa. Projektin pääosassa olivat moderni ja rohkea graafinen ilme sekä yhtenäistetty sisältö.

Asfalttiasema on niin suuri investointi, että verkkosivujen kautta niitä ei käytännössä myydä. Ratkaisimme tämän haasteen toteuttamalla Amomaticin brändinrakentamisen näkökulmasta. Suuren osan tästä muodosti suuren yrityksen imagoa tukevat visuaaliset ratkaisut.

Amomatic halusi myös korostaa asfalttiasemiensa kestävyyttä, ekologisuutta sekä henkilöstönsä teknistä osaamista. Sivustolta potentiaaliset asiakkaat löytävät tarkat tuotetiedot useilla eri kielillä ja saavat helposti yhteyden asiantuntijoihin.