Sisällön suunnittelu

Jos et tiedä minne olet menossa, jokainen tie vie juuri sinne. Vanha viisaus pätee silloinkin, kun yritys suunnittelee markkinointiaan.

KAIKKI ALKAA TAVOITTEESTAMyy, tavoita, vakuuta

Tutustumme tarkasti siihen tavoitteeseen, jota markkinoinnilla tavoittelet. Määrittelemme oikean keinovalikoiman, on päämääräsi sitten asiantuntijaimagon kohottaminen, tietoisuuden kasvattaminen tai yksinkertaisesti saada tavara liikkumaan ennätyksellistä tahtia verkkokaupasta.

AMMATTILAISTEN TIIVISTÄ YHTEISTYÖTÄVisuaalisuus ja sisältö samaa kieltä

On tärkeää, että markkinoinnissa kuvat ja sanat vievät samaa viestiä. Meillä verkkokehittäjä, graafinen suunnittelija ja copywriter suunnittelevat yhdessä, miten brändi-identiteettisi toteutuu edistyneenä toiminnallisuutena, kauniina visuaalisuutena ja vakuuttavana sisältönä.

OIKEAT KOHDERYHMÄT, TOIMIVAT KANAVATTunnista tarve, viesti tehokkaasti

Jokaisen yrityksen tulisi tunnistaa paitsi nykyiset kohderyhmänsä myös uudet asiakassegmentit, joiden löytämisessä piilee suurin potentiaali kasvuun. Sisältösuunnitelman myötä varmistamme, että brändisi puhuttelee ja aktivoi lähettämillään viesteillä juuri olennaisimpia ihmisryhmiä.

ÄLÄ KADOTA ARVOKASTA ETSIKKOAIKAASISuurin huomio uudelle tuotteellesi

Erityisen arvokas apu ulkopuolisen ammattilaisen tekemä sisältöstrategia on silloin, kun olet uudistamassa brändiä, lanseeraat uutta tuotetta tai haluat luoda tarkasti suunnatun kampanjan. Näin sinulla on langat alusta asti käsissäsi, tunnistat mitä haluat edustaa ja tiedät kirkkaasti tavoitteesi.